21 January 2009

ARE YOU GOING TO FINISH STRONG?





Salam.Sungguh singkat sahaja video yang ingin aku sampaikan .Tak panjang seperti movie blockbuster.Tetapi ianya benar benar memberi motivasi kepada diri aku.Dan aku pasti teman lain juga rasa terharu dengan video ini.Video ini menceritakan keadaan seorang cacat seluruh anggota yang baring dengan muka ke bawah dan bertanya bagaimana dirinya boleh bangkit.Semoga korang dapat manfaat dari video ini dan sebarkanlah apa sahaja ilmu yang berguna kepada semua.Kesimpulan dari video ini adalah aku bersyukur kepada Rabbul Izzati kerana dilahirkan ke dunia dengan cukup sifat.Semoga dengan aku menggunakan segala kurniaan pancaindera dengan sebaik baiknya.


"JANGAN TAKUT GAGALJIKA HENDAK BERJAYA.KITA AKAN BANYAK BELAJAR DARIPADA KEGAGALAN BERBANDING KEJAYAAN"
-UNKNOWN-


Semoga Allah memakbulkan impianku dan teman teman menjadi usahawan dan JUTAWAN . Amin


Salam JUTAWAN





0 SILA KRITIK: